مستنداتی از اهل سنت دال بر مجوز زیارت، بوسیدن، توسل به قبور، بیعت با چوبدستی ... حتی نوشیدن آب غسل میت (؟!) ایفاد میگردد. تاریخ طبرى، ج 1 ص 161 و 169 - معجم البلدان، ج 3 ص 208 - تاریخ ابن کثیر،ج 1 ص 174 و 197 مستدرک حاکم، ج 4 ص 515 - وفاء الوفاء، ج 2 ص 410 - مستدرک حاکم، ج 4 ص 515 - وفاء الوفاء، ج 2 ص 410 الفقه على المذاهب الاربعه، ج 1 ص 421 المنهاج، محیى الدین نورى شافعى ، ج 1 ص 357 چاپ شده در حاشیه شرح مغنى. تاریخ طبری، ج 1 ص 80 – العرائس ثعلبى ، ص 29. حاشیه ابى الاخلاص حنفى ، ج 1 ص 168 در حاشیه دررالحکام. تاریخ طبرى، ج 1 ص 161 و 169 - معجم البلدان، ج 3 ص 208 - تاریخ ابن کثیر، ج 1 ص 174 و 197. - وفاء الوفاء، ج 2 ص 444 المغنى، ج 1 ص 495، درباره چاههاى مدینه - الوفاء الوفاء، ج 2 ص 119 تا 149 الفقه على المذاهب الاربعه، ج 1 ص 421 تاریخ طبرى، ج 1 ص 161 و 169 - معجم البلدان، ج 3 ص 208 - تاریخ ابن کثیر، ج 1 ص 174 و 197. عبدالله بن احمد حنبل مى گوید از پدرم مستدرک حاکم، ج 4 ص 515، - وفاء الوفاء، ج 2 ص 410 عبدالله بن عمر، هنگام زیارت قبر پیامبر، تاریخ بغداد، خطیب بغدادى ، ج 1 ص 146 - تاریخ الشام، ابن عساکر، ج 6 ص 108 المنتظم، ابن جوزى ، ج 5، ص 99 سنن ابن داود، ج 2 ص 72 - صحیح بخارى ، ج 2 ص 247 - - - - - - - - - ابن کثیر می گوید: تشییع کنندگان - محمد بن مؤمل شاگرد ابن خُزیمه که شیخ -ابو علی خلال، شیخ حنابله، می گوید: - |
ABOUT
MENU
Home
|